Sunday, March 05, 2006

Ei Taas Näitä...!

Tuli vietettyä yö taas Erään kanssa; halailtiin ja pussailtiin ja puhuttiin. Eräs on ilmeisesti kovinkin seurustelevaa tyyppiä. En tiedä, kuinka hän tämän meidän nykyisen tilanteemme määrittelee, mutta kuulinpa ohimennen minuun viitattavan hänen "Uutena Tyttöystävänään".
ARGH. En /minä en /minä en, /tätä halua!
Kyllä. Tämä tahtoo rakkautta ja hellyyttä ja suudelmia ja halauksia. Mutta Ei, tämä ei tahdo piru vie taas sitoutua yks kaks johonkin säätöön! Tämä tahtoisi nyt vaan katella ja itsenäistyä, ja säätää jotain pientä siinä sivussa. Tämä Ei tahdo joutua tutustumaan äiteihin ja isiin ja serkkuihin ja siskoihin. Tämä Ei tahdo vannoa kenellekkään mitään syviä tunteita! Tämä Ei tahdo sitoutua yhtään mihinkään! Tämä tahtoo nyt vaan elää ja kokea, ja ottaa vastaan mitä maailma tarjoaa! Tämä Ei tahdo mitään palloa nilkkaan, tämä Ei tahdo, EI!!
Ok. Olen ehkä jossain määrin ihastunut Erääseen edelleenkin. Mutta että jotain enemmänkin...? Ei helvetti. En minä voi antaa sen tapahtua!!!
Eräs melkein sanoi jo ne kammottavat "Minä R.......n S......a"-sanat, mutta kerkesin keskeyttää.
GOD DAMNED, MISSÄ KAIKKI NE SITOUTUMISKAMMOISET IHMISET, JOIHIN VOISIN IHASTUA RAUHASSA?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home