Friday, March 10, 2006

Ollakko Vai Eikö Olla?

Ollakko vai eikö olla; täysi ääliö, vaikkakin typerällä tavalla onnellinen sellainen? Siinäpä vasta pulma..
Tänään siis koko päivän vain hengasin, minulle outojen ihmisten seurassa, paikassa, jossa en ole ennen ollut, tekemässä en mitään, yrittämässä tehdä jotain, jota en ole ennen tehnyt. Mutta hemmetti, että oli niiin ihanaa olla ihmisten kanssa! Ei minusta ole yksineläjäksi, ei. Enkä tiedä, mitä kaikki ne muut miettiävt, olivat minusta mieltä, minulla oli hyvä olla, ja that's it.
Ja näin silmät. Upeimmat silmät, jotka olen eläissäni nähnyt; Syvät ja Sielukkaat, yhtäaikaa Herkät ja Vahvat. Silmät, joita ei voi unohtaa. Katse, joka polttaa. Pirun paljon. Jopa enemmän, kuin Sinun katseesi. Jumalaiset silmät! Ja niiden silmien takia jäin koko päiväksi. Ja menen koko illaksi. Katsomaan niitä silmiä. Toivomaan, että nekin katsoisivat minua. *huokaus*.
Mutta niin tuskin tulee tapahtumaan. Enkä tiedä, onko niin väliksikään. Minä kuitenkin pilaisin vain kaiken. Tai innostuisin vain liikaa, ja sitten särkisit sydämeni.
Vaikka enkö ole jo innostunut liikaa, kun silmiesi perässä ravaan koko päivän?
*huokaus*. Jumalaiset silmät.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home